Logos, Letterheads & Business Cards: Design For Profit
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Características del producto
Características principales
Autor | LLOYD-MORGAN/ FOGES |
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Idioma | Inglés |
Editorial del libro | ROTOVISION |
Tapa del libro | Dura |
Con índice | Sí |
Año de publicación | 2003 |
Otros
Cantidad de páginas | 320 |
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Altura | 27 cm |
Ancho | 20 cm |
Peso | 1,34 kg |
Con páginas para colorear | No |
Con realidad aumentada | No |
Género del libro | Arte - Decoración - Arquitectura |
Tipo de narración | Manual |
Tamaño del libro | Grande |
Edad mínima recomendada | 18 años |
Escrito en imprenta mayúscula | No |
Cantidad de libros por set | 1 |
Descripción
LIBRERÍA LEA+
Logos, brands ad identities are the keystones of corporate communication. This book seeks to demystify the jargon prevalent in the branding world, ecamining logos and their application to 20 international projects including Coca cola, Birds Eye, Hong Kong Airport, Direct Line and Oxygen. The arguments are further explored in the second hald of the book, which features 60 stationery projects by top designers from around the world. The book examines how typography, illustration, materials, format and printing techniques can be used effectively to express the identity of the client.
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