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Características del producto

Características principales

Autor
LLOYD-MORGAN/ FOGES
Idioma
Inglés
Editorial del libro
ROTOVISION
Tapa del libro
Dura
Con índice
Año de publicación
2003

Otros

Cantidad de páginas
320
Altura
27 cm
Ancho
20 cm
Peso
1,34 kg
Con páginas para colorear
No
Con realidad aumentada
No
Género del libro
Arte - Decoración - Arquitectura
Tipo de narración
Manual
Tamaño del libro
Grande
Edad mínima recomendada
18 años
Escrito en imprenta mayúscula
No
Cantidad de libros por set
1

Descripción

LIBRERÍA LEA+

Logos, brands ad identities are the keystones of corporate communication. This book seeks to demystify the jargon prevalent in the branding world, ecamining logos and their application to 20 international projects including Coca cola, Birds Eye, Hong Kong Airport, Direct Line and Oxygen. The arguments are further explored in the second hald of the book, which features 60 stationery projects by top designers from around the world. The book examines how typography, illustration, materials, format and printing techniques can be used effectively to express the identity of the client.

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