official-store-logo

en 12 cuotas de sin interés

Envío gratis a todo el país

Conoce los tiempos y las formas de envío.

¡Última disponible!

Lea+

Tienda oficial de Mercado Libre

+500 Seguidores

MercadoLíder Platinum

¡Uno de los mejores del sitio!

+10mil

Ventas concretadas

Brinda buena atención

Entrega sus productos a tiempo

Medios de pago

Cuotas sin Tarjeta

Mercado Crédito

Tarjetas de crédito

American Express
Visa
Mastercard
Diners

Tarjetas de débito

Visa Débito
Mastercard Débito

Características del producto

Características principales

Título del libro
UNDERSTANDING OBJECT-ORIENTED PROGRAMMING WITH JAVA - BUDD
Autor
BUDD
Idioma
Inglés
Editorial del libro
ADDISON WESLEY
Edición del libro
0.0
Tapa del libro
Blanda
Con índice
Año de publicación
0

Otros

Cantidad de páginas
368
Altura
23,4 cm
Ancho
19,1 cm
Peso
580 g
Con páginas para colorear
No
Con realidad aumentada
No
Género del libro
Computación e Informática
Tipo de narración
Manual
Tamaño del libro
Mediano
Edad mínima recomendada
17 años
Escrito en imprenta mayúscula
No
Cantidad de libros por set
1
ISBN
9780201308815

Descripción

LIBRERÍA LEA+

Timothy Budd, leading author, educator and researcher in the object-oriented programming community, provides a deep understanding of object-oriented programming and Java. Understanding Object-Oriented Programming with Java teaches readers why the Java language works the way it does, as opposed to many other books that focus on how Java works. Readers learn about the development decisions that went into making the Java language, and leave with a more sophisticated knowledge of Java and how it fits in the context of object-oriented programming. Throughout the text, the focus remains on teaching readers to master the necessary object-oriented programming concepts. Dr. Budd explains to the reader in clear and simple terms the fundamental principles of object-oriented programming, illustrating these principles with extensive examples from the Java standard library. In short, he thoughtfully created this book, not as a reference manual for the Java language, but as a tool for understanding Java and the object-oriented programming philosophy. Highlights: Provides several graduated example programs in Part II (i.e., cannon and pinball games) for readers to work through and successively learn object-oriented programming features. Includes extensive examples from the Java standard library so that readers can better understand the many design patterns found in the AWT, the multiple purposes for which inheritance is used in the standard classes, and more. Discusses features of Java in Part V that are important for students to understand, but not necessarily notable for their object-oriented features. Instructors have the flexibility to omit altogether, or introduce in parallel with earlier material.

----------

¡Cuéntanos si necesitas más libros y podemos publicar un PACK A TU MEDIDA, para que AHORRES en gastos de envío! Necesitamos saber el título y autor para ver disponibilidad.

Preguntas y respuestas

¿Qué quieres saber?

Pregúntale al vendedor

Nadie ha hecho preguntas todavía.

¡Haz la primera!